Home

Welcome to our Blog…

Like our name, this blog contains all information about cakes for cakelovers out there…

Feel free to browse through pages of this blog…

See what Cake House is all about in ‘About Us and How to Order’. Beware of the  mouthwatering, lip smacking pictures of our products in ‘The Sweet Heavens’..

Be a Contributor for our blog by simply giving comments or adding your own article in ‘Lets Talk’ and recipes in ‘Something to Try on Your Own’..

Don’t forget to check out our friendster and facebook page..

Enjoy!!!!!

xoxo,

Cake House

9 responses

1 12 2008
ierene

love the games..so cute!
thnx for the link…
^^

2 12 2008
cakehousesweets

thnx…
I’ll add some more later…

2 12 2008
mikey

bisa pesen yang kita custome sendiri gak?jadi pesenannya diluar menu gtu?

3 12 2008
Cakehouse

untuk saat ini pesanan msh terbatas pada cake yg ada di katalog produk…
customization bisa dilakukan lewat dekorasinya…
tp saat ini kita juga terus nyoba resep2 cake baru ko..
tunggu aja jenis2 dan foto2 cake yg baru di katalog produk yah…

8 12 2008
brigitta

Mau kasih masukan, cake2nya, hiasan2nya disesuain ama ‘trend’ dong, misal, sekarang kan Christmas tuh, kuenya dihias2 sesuai dgn tema natal aja, trs ntar februari valentine, dst…

8 12 2008
gyoza

hmm..cake?
discount please,,hehe

8 12 2008
rinnadta

Overall saya suka dengan produk kalian, weblognya juga cukup menarik.
Tapi sayang yah cuma bisa diantar ke Kelapa Gadink-Sunter doang..
Kalau saya mau pesan gimana? Rumah saya di daerah Jakarta Selatan, masih bisa pesan ga tuh?

8 12 2008
Cakehouse

wah…silahkan pesan aja dulu..
masalah diskon, kita bisa bicarakan lg..🙂

8 12 2008
Cakehouse

makasih ya atas sarannya..
ini kita juga lagi mencoba utk bikin hiasan buat yang mesan cake utk natal…
brigitta berminat memesan utk cake natal ga?
kita tunggu lho pesanannya..🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s